Servis

Záruční a pozáruční servis

 

Veškeré naše myčky DUNETIC, které vyrábíme jsou před prodejem odzkoušené v zátěžovém testu. Tím se snažíme předcházet možným problémům, které by Vám, našim zákazníkům mohly zkomplikovat provoz. Po určitém čase používání myčky, se mohou objevit drobné závady vzniklé např. špatnou kompletací myčky po jejím čištění. Seznam nejčastějších závad i s návodem na jejich odstranění naleznete v sekci "Podpora" - "Poradce při potížích".

Naše myčky jsou snadno rozložitelné na jednotlivé díly/ součástky, které si můžete koupit samostatně jako jednotlivý náhradní díl v našem e-shopu nebo přímo v pražské prodejně na Praze 6, kde jsou náhradní díly standardně vždy skladem.

Pokud potřebujete servis, kontaktujte nás na tel. 737 333 902 nebo e-mailu servis@dunet.cz. Servis probíhá po předchozí domluvě buď přímo na prodejně v Praze 6 nebo můžete myčku zaslat či osobně donést na adresu: DUNET Tibetská 806/2, 160 00 Praha 6 společně s vysvětlením závady a kontaktem na Vás a my Vám zašleme cenovou kalkulaci s návrhem oprav jednotlivých částí myčky. Pokud by cena opravy přesahovala cenu nové myčky, automaticky Vás o tom informujeme a doporučujeme levnější variantu.

 

Kontaktní adresa servisu:

 

DUNET s.r.o.

Tibetská 806/2

160 00 Praha 6

 

Email: servis@dunet.cz

Tel: 235 311 050

   

 

© 2017, DUNET s.r.o.

Prohlášení o přístupnosti   |   Podmínky užití   |   Ochrana osobních údajů