Vážený zákazníku, níže naleznete seznam možných závad, se kterými se můžete po delší době užívání či špatné kompletaci myček po jejich vyčištění setkat.
Většinu z oprav zvládnete bez problémů odstranit dle návodu sami.
Pokud by se Vám i přesto nepodařilo závadu odstranit, jsme Vám k dispozici v pracovní dny na tel. čísle 235 311 050 či 365 dní v roce na e-mailu servis@dunet.cz . Dotazy jsou vyřizovány do 24 hod, 7 dní v týdnu.
Naše myčky jsou snadno rozložitelné na jednotlivé části a smontování zpět Vám zabere kolem 2-3 minut. Pro správnou kompletaci myčky se prosím podívejte na rozkresy obou typů myček v sekci "Podpora" - Centrum pro stahování.
1. Stále protéká voda pod kartáčem – odšroubovat spodní kryt přístroje, povolit šroub, vyndat jehlu, zkontrolovat usazení o- kroužku na jehle, odstranit nečistoty z vody, propláchnout a smontovat. POZOR! Pod kartáč patří jehla krátká (č. 2015) a pod oplach jehla dlouhá (č. 2016). Pokud budou jehly obráceně, přístroj nebude fungovat.
2. Stále protéká voda oplachu – postup viz bod 1.